حضور مردم در راهپیمایی22بهمن،پاسخ كوبنده به بدخواهان نظام اسلامی است
نوشته شده توسط : breketid

'سید محمد حسینی' در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فرهنگی ایرنا با بیان این مطلب افزود: با توجه به تهدیدات و تحریم های دشمنان، امیدواریم مردم غیور و همیشه در صحنه و قهرمان پرور ایران اسلامی یكبار دیگر با حضور گسترده خود در صحنه، پاسخ كوبنده ای به بدخواهان و معاندان نظام اسلامی بدهند.

وی ملت ایران اسلامی را همواره حماسه آفرین توصیف كرد و گفت: این ملت با حضور خود در صحنه هیچگاه به دشمنان اسلام مجال یاوه گویی ،منفی بافی و تفرقه افكنی میان مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را نخواهند داد.

عضو كابینه دولت دهم خاطرنشان كرد: بی تردید حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و مشاركت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی، توطئه ها و دسیسه های مستكبران غربی ،ایادی استكبار ، آمریكا و رژیم صهیونیستی را خنثی خواهد كرد.

حسینی تاكید كرد: ملت مسلمان ایران ثابت كرده اند كه در همه ایام و دوران انقلاب اسلامی و بعد آن و دوران دفاع مقدس و ... همگام با مسئولان نظام اسلامی همواره برای صیانت از آرمانها و دستاوردهای این نظام در همه صحنه ها حضوری میلیونی داشته و هر بار با شكوهتر از قبل حماسه ای جدید را خلق كرده اند كه مشت محكمی به دهان دشمنان اسلام بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اصحاب فرهنگ ، هنر و رسانه دعوت كرد كه همگان با دیگر آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری پر شور داشته باشند.

راهپیمایی حماسی و پرشور 22 بهمن، رأس ساعت 9 صبح در سراسر كشور با حضور گسترده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

فراهنگ ** 1355 ** 3404





:: برچسب‌ها: تورنتو , معماری , تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: